MISFITS
A HIGH-SCHOOL
CLIQUES RP
FEB 03 — VALENTINES DAY events are up! check 'em out!

FEB 02 — HAPPY BIRTHDAY, MISFITS!

influence
ELITES SHOW UP IN CROWDS AT WINTER'S BALL!
355
270
380
290
430
280
290
ELITESJOCKSFRINGESCREATIVESDELINQUENTSNERDSLONERS
JAN '18



 
Add Reply
New Topic
New Poll

 chem trails and flat earth, #bear/summer
mars IS CURRENTLY Offline
i get up in the morning to the beat of the drum
26
male
Faculty
faculty
bisexual
biology teacher
5 POSTS
WWT
12:45 AM
2
summer flowers

i'm watching a documentary on charles darwin.

wild how we used to be monkeys.summer flowers

Message
bear IS CURRENTLY Offline
when you see the sun, dear friend let it glow, don't shun it all, don't let it fall
thirty-three
male
Faculty
faculty
pansexual
art teacher
66 POSTS
kazuki n the science man

Who’s charles darwin?. z

But hahaha i know right. well ok mayybe you we’re a monkey but i thin k i was a dog in a past life

How do you know you were a monkey?

tatum murray
mars IS CURRENTLY Offline
i get up in the morning to the beat of the drum
26
male
Faculty
faculty
bisexual
biology teacher
5 POSTS
summer flowers

oh no. oh summer. you need to come to my class sometime. charles darwin is THE MAN.

wow man you wound me! why were you a dog?

i mean technically monkeys and us just share a common ancestor, but. you know. i do love bananas and i am great at climbing trees.

tatum murray

bear IS CURRENTLY Offline
when you see the sun, dear friend let it glow, don't shun it all, don't let it fall
thirty-three
male
Faculty
faculty
pansexual
art teacher
66 POSTS
kazuki n the science man

Ok i will if we can watch videos

BILL BILL BILL BILL BILL

Lol! hahahahaha

Well my dog marigold is like wh o i would be if i were an animal sooooo. she’s a goldie and the cutest you have to meet her! maybe i will bring her in

If you like dogs that is

I didn’t know you were good st clinging trees. that sounds sooo fun!

Aw i wouldn’t call your grandparents monkeys though. i’m sure they’re nice people

tatum murray

mars IS CURRENTLY Offline
i get up in the morning to the beat of the drum
26
male
Faculty
faculty
bisexual
biology teacher
5 POSTS
summer flowers

i am a big fan of The Bill (⌐■_■)ノ♪

oh! dude! you wanna bring in your dog next week? we're starting on bio classifications. marigold can be an example of mammalia.

tatum murray

bear IS CURRENTLY Offline
when you see the sun, dear friend let it glow, don't shun it all, don't let it fall
thirty-three
male
Faculty
faculty
pansexual
art teacher
66 POSTS
kazuki n the science man

WOAHHHAHHH HOW DID YOU DO THAT

make that little face. with the sunglasses. Lol!!

Omg so funny. he has a music note too!

And wow yes totaly! marigold is a great specimen of golden retrieveris.

See, i know some of your science stuff too!

Kazuki Nakahara

mars IS CURRENTLY Offline
i get up in the morning to the beat of the drum
26
male
Faculty
faculty
bisexual
biology teacher
5 POSTS
summer flowers

my magic SCIENCE POWERS.
(∩`-´)⊃━☆゚.*・。゚

also i googled it.

how old is marigold? i have two cats and a dog. maybe they'd be friends.

bear IS CURRENTLY Offline
when you see the sun, dear friend let it glow, don't shun it all, don't let it fall
thirty-three
male
Faculty
faculty
pansexual
art teacher
66 POSTS
kazuki n the science man

Lolll good one!!!! magic science. hahaha. cuz science is totally magic!!

You should teach me how to do that googling stuff sometime too. My students always say they want to google stuff but i dont really know waht they mean

She is five years old! But she is very friendly. likes long runs on the beach

I bet they would be great ffriends! like we r!

Kazuki Nakahara
mars IS CURRENTLY Offline
i get up in the morning to the beat of the drum
26
male
Faculty
faculty
bisexual
biology teacher
5 POSTS
summer flowers

"any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - arthur c. clarke

sure, real easy. i'll swing by before classes start and show you. how did you not know until now? how are you ALIVE?

you're lucky i'm not sentimental, flowers. otherwise i'd tear up.



summer flowers
bear IS CURRENTLY Offline
when you see the sun, dear friend let it glow, don't shun it all, don't let it fall
thirty-three
male
Faculty
faculty
pansexual
art teacher
66 POSTS
kazuki n the science man

Well back in my day we had these things called libaries...

Lol just kidding libraries are a government scam

(⌐■_■)ノ♪

Hahaha i copied that from ur last txt. now we r both coool

Kazuki Nakahara
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options
Add Reply
New Topic
New Poll